تاریخ: ۱۴:۵۶ :: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

معاون شهردار منطقه یک: تمامی پیمانکاران و ناظرین فضای سبز منطقه یک با هدف رصد و بررسی وضعیت ادوات، تجهیزات و نهاده های مصرفی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲، با حضور در سایت گلچین به ارایه نحوه خدمات رسانی خود پرداختند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط […]


معاون شهردار منطقه یک: تمامی پیمانکاران و ناظرین فضای سبز منطقه یک با هدف رصد و بررسی وضعیت ادوات، تجهیزات و نهاده های مصرفی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲، با حضور در سایت گلچین به ارایه نحوه خدمات رسانی خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر گفت: در این گردهمایی که با حضور تمامی پیمانکاران و ناظرین نواحی دهگانه، مسئول گیاهپزشکی منطقه، رئیس فضای سبز منطقه و نمایندگان سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد، از کلیه ادوات، تجهیزات و نهاده های شش ماهه دوم فضای سبز شهرداری منطقه یک از جمله اره های موتوری، دستی و برقی، تجهیزات هرس و… بازدید بعمل آمد.
او افزود: در شش ماهه دوم فضای سبز منطقه عملیات هرس، به زراعی، کود دهی و… را با هدف تقویت درختان و جوانه زنی در فصل بهار بر عهده دارد و همچنین با توجه به فصل بارش و امکان وقوع موارد بحرانی چون شکستگی شاخه و تنه درختان، برف تکانی از درختان، بازگشایی معابر بوستان ها و… نیاز بود آمادگی همه نیروها و تجهیزات مورد رصد قرار گیرد.
صفایی گفت: در بازدید انجام شده آماده سازی و برنامه ریزی در خصوص اقدامات این حوزه و بررسی وضعیت امکانات موجود پیمانکاران فضای سبز برای استفاده بهینه آنها در طرح های این منطقه بررسی شد و بر آمادگی پیمانکاران، بهره گیری به موقع از ادوات و تجهیزات و نهاده های این حوزه، نظارت دقیق و اساسی، به روزبودن وسایل، تاکید و مورد بازبینی قرار گرفت.

پاسخی بگذارید