جوان گرایی در تاپیکو کلید خورد
تاریخ: ۱۳:۳۵ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

طی حکمی از سوی مهندس امید بچاری مدیرعامل پتروشیمی آبادان، «محمد امین صلبوخی» به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب شد. محمد امین صلبوخی که حدود یک دهه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تحول گرا،تحصیل کرده کارشناسی مهندسی شیمی و دانشجوی ارشد مدیریت رسانه،را در کارنامه‌ی خود دارد، پیش‌از این به عنوان کارشناس روابط عمومی […]

طی حکمی از سوی مهندس امید بچاری مدیرعامل پتروشیمی آبادان، «محمد امین صلبوخی» به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب شد.
محمد امین صلبوخی که حدود یک دهه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تحول گرا،تحصیل کرده کارشناسی مهندسی شیمی و دانشجوی ارشد مدیریت رسانه،را در کارنامه‌ی خود دارد، پیش‌از این به عنوان کارشناس روابط عمومی شرکت پتروشیمی آبادان مشغول به خدمت بوده است .
تعامل خوب امین صلبوخی با فعالین رسانه ای صنعت نفت و حُسن شناختی که کارکنان و سهامداران پتروشیمی آبادان از وی دارند ، بهترین خبری بود که از مجموعه در میانه پاییز مخابره گردید .
بدون شک در گام دوم انقلاب و با فرصتی که به این جوانان تحصیلکرده و البته باتجربه در زیر مجموعه‌های تاپیکو اعطا میشود شاهد عینیت بیشتر جهاد تبیین خواهیم بود .

پاسخی بگذارید