تاریخ: ۱۴:۴۳ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

شرکت آرین پارس موتور از فراخوان پیش ثبت نام کنندگان خودرو لاماری در سامانه یکپارچه خودرو برای ثبت نام نهایی و عرضه خودرو با قیمت قطعی خبر داد.  در اطلاعیه شرکت آرین پارس موتور خطاب به متقاضیان و نمایندگی های مجاز این شرکت آمده است: پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه […]

شرکت آرین پارس موتور از فراخوان پیش ثبت نام کنندگان خودرو لاماری در سامانه یکپارچه خودرو برای ثبت نام نهایی و عرضه خودرو با قیمت قطعی خبر داد.

 در اطلاعیه شرکت آرین پارس موتور خطاب به متقاضیان و نمایندگی های مجاز این شرکت آمده است: پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان تعیین شده در سامانه مذکور اقدام کند.

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل آمده است به منظور تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل  ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ به صورت اینترنتی با مراجعه به نشانی اینترنتی به آدرس http://sales.lamari.ir نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودرو لاماری ایما و تکمیل وجه اقدام کنند.

همچنین سایر متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعالم نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

پاسخی بگذارید