تاریخ: ۱۵:۲۹ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: از شب گذشته همزمان با شروع بارش‌ها عملیات بازگشایی در محورهای بزرگراهی و درجه یک و دو انجام و تردد روان بود و با قطع بارش نیروهای خدمات شهری و برفروب اقدام به بازگشایی محورهای فرعی و درجه ۳ نمودند که […]

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: از شب گذشته همزمان با شروع بارش‌ها عملیات بازگشایی در محورهای بزرگراهی و درجه یک و دو انجام و تردد روان بود و با قطع بارش نیروهای خدمات شهری و برفروب اقدام به بازگشایی محورهای فرعی و درجه ۳ نمودند که به علت حجم بالای برف عملیات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با آغاز مجدد بارش‌ها ماشین‌های مکانیزه و غیره مکانیزه بارگیری و آماده هستند تا با شدت یافتن بارش عملیات برفروبی را آغاز کنند.

صباغ در خصوص مقدار تناژ شن مخصوص دپو شده در منطقه نیز خاطر نشان کرد: شب گذشته تمام سایت‌های برف روبی در نواحی شارژ شدند و کمبود شن مخصوص وجود ندارد.

وی تصریح کرد:  در مدت ۴ شب بارش، در حدود ۳۰۰ هزار کیسه شن نیز در جایگاه های دپو، شارژ کامل شدند و مورد استفاده شهروندان قرار گرفتند و عملیات شارژ مجدد نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه یک از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری به خصوص در محورهای شمالی و شیب دار منطقه یک خودداری کنند و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده نمایند.
 

پاسخی بگذارید