تاریخ: ۱۵:۴۹ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

عملیات اجرای فاز اول کفپوش پیاده راه تفرجگاه خرگوش دره با هدف افزایش سرانه‌های گردشگری و فراهم سازی امکان پیاده روی برای شهروندان به اتمام رسید.  سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران با اعلام خبر تکمیل فاز اول پیاده راه تفرجگاه خرگوش دره افزود: توسعه تفرجگاه‌های شمال تهران پروژه فرامطقه‌ای است و خرگوش دره […]

عملیات اجرای فاز اول کفپوش پیاده راه تفرجگاه خرگوش دره با هدف افزایش سرانه‌های گردشگری و فراهم سازی امکان پیاده روی برای شهروندان به اتمام رسید.

 سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران با اعلام خبر تکمیل فاز اول پیاده راه تفرجگاه خرگوش دره افزود: توسعه تفرجگاه‌های شمال تهران پروژه فرامطقه‌ای است و خرگوش دره به عنوان یکی از این ظرفیت‌ها، شناسایی و عملیات آماده‌سازی آن طی چند فاز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات اجرای پیاده راه در حاشیه رود خرگوش دره طی چند فاز در دست اجرا قرار دارد و فاز اول آن به مساحت ۳ هزار متر مربع به اتمام رسیده است و فاز دوم آن در سال آینده به مساحت ۱۰ هزار متر مربع آغاز می‌شود.

صباغ ادامه داد:عملیات اجرایی با استفاده از کفپوش بتنی پرسی طوسی و قرمز، سنگ و درپوش سنگی، پلکان دسترسی به مسیر بوستان بصیرت در بالا دست انجام شده است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: اجرای ۷۰۰ متر مکعب دیوار حائل سنگی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در فاز اول پیاده راه بوده که به اتمام رسیده است.

پاسخی بگذارید