کارنامه روش نوین تامین نقدینگی ایمیدرو در سال 1402 منتشر شد؛
تاریخ: ۱۵:۲۵ :: ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا واحدهای زیرمجموعه ایمیدرو طی سال گذشته در بورس کالا، از ۱۴۷ هزار میلیارد ریال عبور کرد. به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، گواهی سپرده شمش طلا روش نوین جذب نقدینگی و منابع مالی برای حوزه تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی است که توسط ایمیدرو ابداع و با […]

ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا واحدهای زیرمجموعه ایمیدرو طی سال گذشته در بورس کالا، از ۱۴۷ هزار میلیارد ریال عبور کرد.

به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، گواهی سپرده شمش طلا روش نوین جذب نقدینگی و منابع مالی برای حوزه تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی است که توسط ایمیدرو ابداع و با همکاری بورس کالا و بانک ملت (به عنوان خزانه دار)، از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

در سال ۱۴۰۲ افزون بر ۴۲ میلیون و ۱۰۴هزار گواهی سپرده شمش طلا به ارزش بیش از ۱۴۷هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال معامله شد که برابر با ۴۲۱۰ کیلوگرم شمش فلز زرد رنگ بوده است.

این گزارش حاکی است که کل “شمش عرضه شده” ایمیدرو (مربوط به واحدهای طلای موته و زرشوران) هزار و ۸۲۵ کیلوگرم بوده در حالی که “معاملات انجام شده” بر روی اوراق گواهی سپرده، با رشد بیش از دو برابری به ۴هزار و ۲۱۰ کیلوگرم رسیده است.

پاسخی بگذارید