تاریخ: ۱۵:۴۶ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
سال گذشته ۱۳۱ هزار عمل جراحي در بيمارستان ميلاد انجام شد

تفهیم نیوز:قائم مقام مدير عامل بيمارستان ميلاد با بيان اين كه در سال گذشته يك ميليون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به اين بيمارستان مراجعه كرده اند، گفت: تعداد كل بيماران بستري در اين مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد كل بيماران سرپائي نيز يك ميليون و ۸۴۰ هزار و دو نفر […]

تفهیم نیوز:قائم مقام مدير عامل بيمارستان ميلاد با بيان اين كه در سال گذشته يك ميليون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به اين بيمارستان مراجعه كرده اند، گفت: تعداد كل بيماران بستري در اين مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد كل بيماران سرپائي نيز يك ميليون و ۸۴۰ هزار و دو نفر بوده است.

 

هياتي از مسئولان بهداشتي قزاقستان از بيمارستان ميلاد بازديد كرده و در جلسه اي با حضور دكتر همايون نصابيان قائم مقام مدير عامل بيمارستان با روند جريان امور در اين مركز درماني آشنا شدند.

به گزارش مديريت روابط عمومي و امور بين الملل بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ميلاد، دكتر نصابيان با خوشامدگويي به هيات قزاقستاني گفت: بيمارستان ميلاد در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و مالكيت آن متعلق به سازمان تامين اجتماعي مي باشد.

وي با بيان اين كه بيمارستان ميلاد بصورت خودگردان و هيات مديره اي اداره مي شود، اظهار داشت: هزينه ها از محل عملكرد بيمارستان تامين مي شود.

قائم مقام مدير عامل بيمارستان ميلاد با بيان اين كه در سال گذشته يك ميليون و ۹۲۱  هزار و ۳۱۸ نفر به اين بيمارستان مراجعه كرده اند، گفت: تعداد كل بيماران بستري در اين مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد كل بيماران سرپائي نيز يك ميليون و ۸۴۰ هزار و دو نفر بوده است.

وي خاطر نشان كرد:  همچنين در سال گذشته ۱۳۱ هزار و ۸۰۵ عمل جراحي در بيمارستان ميلاد انجام شده است.

او تعداد مراجعات به آزمايشگاه بيمارستان ميلاد را نيز در سال گذشته ۷۹۴ هزار و ۷۳۹ نفر اعلام كرد و گفت: حدود يك ميليون و ۳۹۱ هزا رنفر نيز به داروخانه بيمارستان مراجعه داشته اند.

در ادامه جلسه دكتر نصابيان قائم مقام مدير عامل بيمارستان ميلاد و دكتر محمود پيري مشاور مدير عامل و مدير بيمارستان ميلاد به سوالات هيات بهداشتي قزاقستان پاسخ دادند.اعضاي هيات بهداشتي قزاقستان نيز از توضيحات مسئولان بيمارستان ميلاد به سئوالات خود تشكر كردند

پاسخی بگذارید