سرپرست سازمان تامین اجتماعی:
تاریخ: ۱۸:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۴

تفهیم نیوز:سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه آرامش و نظم مالی خوبی در این سازمان حاکم است، گفت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی با انسجام در حال خدمت به جامعه است. به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در بخش جمع بندی همایش سراسری […]

تفهیم نیوز:سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه آرامش و نظم مالی خوبی در این سازمان حاکم است، گفت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی با انسجام در حال خدمت به جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در بخش جمع بندی همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: رسمی سالیانه در تامین اجتماعی داریم که در ابتدای هر سال عملکرد سال گذشته و برنامه های سال جدید را مرور می کنیم تا اقدامات سال جدید با انسجام و هماهنگی حداکثری اجرا شود.
وی افزود: امروز بودجه سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸ را مرور کردیم و امیدواریم با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوبی برنامه ها را اجرا کنیم.
زدا گفت: شفافیت که از اصول اساسی سازمان تامین اجتماعی است را به خوبی انجام می دهیم. در پرداختها کاملا براساس قوانین و مقررات عمل می کنیم.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه درباره افراد بازنشسته و دو شغله اقدامات اساسی انجام شده و افراد جوان به کار گرفته شده اند، تصریح کرد: استفاده از جوانان سرلوحه کار سازمان قرار دارد. این سازمان ۷۲ هزار نفر نیروی انسانی دارد و از ظرفیت جوانان و متخصصان در این سازمان استفاده می کنیم.
وی گفت: بهره مندی بیشتر از خانم های شاغل در سازمان تامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و بانوان این سازمان در مشاغل مدیریتی منصوب شدند. کانال ارتباطی رسمی برای خانم های همکار ایجاد شده است و این مجموعه به صورت منسجم مسایل را پیگیری می کنند.
زدا اظهار داشت: اولین بار در تاریخ سازمان تامین اجتماعی و به دنبال عبور موفق سازمان از بحران نقدینگی آخر سال گذشته از تمامی همکاران این سازمان تقدیر صورت گرفت.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه امسال این سازمان ۱۲۲ هزار میلیارد تومان و ۲۴۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی آن است به عبارتی ماهی ۲۰ هزار میلیارد تومان را مدیریت می کند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در کنار و یار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و تلاش می کنیم که دغدغه فکری درباره این سازمان وجود نداشته باشد.

پاسخی بگذارید