مخابرات اعلام کرد:
تاریخ: ۱۴:۰۲ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۳

تفهیم نیوز:مخابرات منطقه تهران با اشاره به مشارکت شهروندان تهرانی در رفع نواقص تجهیزات مخابراتی اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ تماس مردمی از ایرادات تجهیزات مخابراتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت. به گزارش تفهیم نیوز به نقل از مخابرات، مخابرات منطقه تهران با کمک تصاویر ارسالی شهروندان که بیانگر کاستی ها و ایرادات احتمالی تجهیزات […]

تفهیم نیوز:مخابرات منطقه تهران با اشاره به مشارکت شهروندان تهرانی در رفع نواقص تجهیزات مخابراتی اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ تماس مردمی از ایرادات تجهیزات مخابراتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از مخابرات، مخابرات منطقه تهران با کمک تصاویر ارسالی شهروندان که بیانگر کاستی ها و ایرادات احتمالی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر است، گامی ارزنده در جهت رفع نواقص احتمالی و زیباسازی نمای عمومی شهر برداشته است.

شرکت مخابرات منطقه تهران در راستای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور بهبود خدمت رسانی، تاکنون بیش از ۲۰۰ تماس تلفنی و تصویر ارسالی از ایرادات تجهیزات مخابراتی را بررسی و رسیدگی کرده است.

مخابرات منطقه تهران از تمامی شهروندان درخواست می کند تصاویر و ایرادات تجهیزات مخابراتی منصوبه سطح شهر را با ذکر نشانی محل دقیق، از طریق شبکه های اجتماعی به شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۵۴۱۳۰۵۶ ارسال کنند تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص تجهیزات مخابراتی ( پست، کافو، حوضچه، سیم کشی و…) اقدام شود.

برای سهولت دستیابی به محل مورد نظر توسط همکاران فنی مخابرات، شهروندان در صورت امکان می توانند موقعیت مکانی (location) گوشی را روشن و در تنظیمات دوربین، برچسب موقعیت (location tag) را فعال کنند، تا محدوده جغرافیایی و موقعیت مکانی مورد نظر در تصاویر مشخص و نواقص و ایرادات موجود در اسرع وقت بررسی شود.

همچنین شهروندان استان تهران می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا نظرات ارزنده خود را در خصوص خدمات مخابرات منطقه تهران از طریق شماره ( ۲۰۲۱ ) به واحد ارتباط مردمی اعلام کنند.

پاسخی بگذارید