مدیرعامل بیمه ایران خبر داد:
تاریخ: ۱۴:۴۲ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
تحقق آرزویی دیرین؛ افزایش ۱۵۴ هزار میلیارد ریالی سرمایه بیمه ایران

تفهیم نیوز:مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران از افزایش ۱۵۴ هزار میلیارد ریالی سرمایه این شرکت و رسیدن سرمایه بیمه ایران از ۳۴ هزار میلیارد ریال به رقم بسیار ارزشمند بیش از ۱۸۹ هزار میلیارد ریال خبر داد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری با بیان این خبر و ابراز تشکر و قدردانی […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران از افزایش ۱۵۴ هزار میلیارد ریالی سرمایه این شرکت و رسیدن سرمایه بیمه ایران از ۳۴ هزار میلیارد ریال به رقم بسیار ارزشمند بیش از ۱۸۹ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری با بیان این خبر و ابراز تشکر و قدردانی ویژه از اعضای مجمع عمومی شرکت بیمه ایران در پذیرش نهایی پیشنهاد این افزایش سرمایه اظهار کرد: بنا به مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران که به ریاست دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور تمامی اعضا تشکیل شد، مجمع با افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به مبلغ ۱۵۴ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال که به تایید حسابرس مستقل و بازرس قانونی رسیده است موافقت کرد.

مدیر عامل بیمه ایران، در ادامه، ضمن تبریک این موفقیت چشمگیر به تک تک اعضای خانواده بزرگ و مکرم بیمه ایران، رسیدن به این توفیق ارزشمند را مرهون زحمات و تلاش های تمامی همکاران، معاونان و مدیران برای افزایش سرمایه شرکت دانست و از تلاش های اعضای هیات مدیره و به ویژه زحمات و پیگیری های مستمر سید رسول تاجدار رییس هیات مدیره بیمه ایران برای تحقق این اقدام ارزشمند تشکر و قدردانی کرد.

بختیاری افزود: به این ترتیب، بنا به صورتجلسه ۲۸ اسفند ۹۹ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران که به امضای آقایان دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی (رییس مجمع عمومی)، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ( عضو مجمع) و دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه (عضو مجمع) رسیده است، سرمایه شرکت بیمه ایران با بیش از پنج برابر افزایش از مبلغ ۳۴ هزار میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال به ۱۸۹ هزار میلیارد و ۳۲ میلیون ریال رسید.

مدیر عامل بیمه ایران، در پایان با اشاره به اهمیت حیاتی و کارگشای این افزایش سرمایه و تاثیرات بسیار مثبت آن در تسریع حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بیمه ایران که نقش موثر این تنها شرکت دولتی صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور را پررنگتر خواهد کرد، گفت: این مصوبه روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای انجام اقدامات لازم به معاونان و مدیران ذیربط شرکت بیمه ایران. ابلاغ شد.

پاسخی بگذارید