تاریخ: ۱۲:۵۵ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
تقدیر استاندار قزوین از روابط عمومی امور مالیاتی استان

تفهیم نیوز:‍ استاندار قزوین در جمع اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های استان از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین تقدیر کرد. به گزارش رسانه مالیاتی ایران ، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جمع اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های استان بیان کرد: دو وظیفه مهم بر عهده مسئولان و کارشناسان […]

تفهیم نیوز:‍ استاندار قزوین در جمع اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های استان از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران ، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جمع اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های استان بیان کرد: دو وظیفه مهم بر عهده مسئولان و کارشناسان روابط عمومی نهاده شده است، اول نمای بسیار خوبی از دستگاه به بیرون منعکس کنند و دوم اینکه در درون دستگاه با برقراری ارتباط، هم افزایی و انعکاس ظرفیت ها به بیرون از سازمان، همبستگی ایجاد کنند که این دو وظیفه اگر درست انجام شود حتماً اعتماد عمومی نسبت به آن سازمان افزایش می یابد.

استاندار قزوین در ادامه افزود: نقش روابط عمومی در کشورهای پیشرفته آن قدر مهم است که در بسیاری از آنها روابط عمومی را در حد معاونت سازمان می‌بینند.

مقام ارشد اجرایی استان عنوان کرد: نقش موثر مدیر روابط عمومی را خود او با پشتکار و دانش خود تعریف می نماید و یک مدیر روابط عمومی کارآمد، تمامی عناصر سازمان و مدیریت کلان آن را با خود همراه می کند.

جمالی پور تاکید نمود: روابط عمومی جایگاه بسیار حرفه‌ای و تخصصی دارد، در درون آن مدیریت افکار عمومی، مدیریت افکار داخل سازمان، مدیریت منابع درون سازمان و هدایت گری و صیانت از اهداف سازمان نهفته است.

وی در پایان گفت: محاوره روابط عمومی باید ارزش آفرین باشد، این جایگاه بسیار اهمیت دارد و هر جمله آن باید نگاه عمومی را نسبت به سازمان تغییر دهد.

پاسخی بگذارید