تاریخ: ۱۲:۵۲ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از مرکز مدیریت راههای کشور مسیر رفت و برگشت محور شهرجدید هشتگرد – طالقان واقع در استان البرز از مورخ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد. این جاده پس از دو دهه انتظار مردم شریف طالقان در اواخر حضور دولت قبل […]

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از مرکز مدیریت راههای کشور مسیر رفت و برگشت محور شهرجدید هشتگرد – طالقان واقع در استان البرز از مورخ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

این جاده پس از دو دهه انتظار مردم شریف طالقان در اواخر حضور دولت قبل در بهار ۱۴۰۰ با حضور وزیر راه وقت، استاندار البرز، نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین طالقان افتتاح گردید.

گفتنی است این جاده به دلایل علائم ناکافی راهنمایی و رانندگی و ایمنی، عدم آنتن دهی موبایل، شیب زیاد و پیچ های غیراستاندارد بدون گاردریل و خط کشی کافی، گردنه برف گیر و مه گیر و نبود دید کافی برای راننده( ضرورت ادامه عملیات ساخت تونل و مجهز شدن به روشنایی) به جاده مرگ معروف شده است که این نواقص در افتتاح آن گم‌شد و توجه جدی دولت جدید و خصوصا وزیر جدید محترم راه و شهرسازی را میطلبد.

پاسخی بگذارید