تاریخ: ۱۸:۱۸ :: ۱۴۰۱/۰۳/۰۲

بانک ملی ایران خدمت جدیدی را تحت عنوان «تنخواه کارت» برای نخستین بار در کشور در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی قرار می دهد تا امکان نظارت و مدیریت بر روند هزینه کرد تنخواه سازمانی تسهیل شود. به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تنخواه کارت، نوعی کارت الکترونیکی است که صرفاً […]

بانک ملی ایران خدمت جدیدی را تحت عنوان «تنخواه کارت» برای نخستین بار در کشور در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی قرار می دهد تا امکان نظارت و مدیریت بر روند هزینه کرد تنخواه سازمانی تسهیل شود.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تنخواه کارت، نوعی کارت الکترونیکی است که صرفاً به منظور خرید کالا یا خدمات بصورت پول الکترونیکی شارژ شده و در اختیار کارپردازان بخش عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی قرار می گیرد.
علاوه بر خرید کالا و خدمات، قابلیت برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز و انتقال کارت به کارت از مهم ترین مزیت های تنخواه کارت است که دستگاه های اجرایی در قالب کارت بانکی آن را در اختیار واحدها یا مأمورین تنخواه گردان قرار می دهند.
این کارت ها با نام و بدون ارتباط با حساب، صادر می شوند و قابلیت شارژ مجدد به دفعات از سوی سازمان یا دستگاه های متقاضی را دارا هستند. همچنین کارپرداز (صاحب تنخواه کارت) می تواند موجودی آن را به دفعات استفاده کند.
امکان خرید در همه فروشگاه ها و مراکز مجهز به پایانه های فروشگاهی عضو شتاب و شاپرک، امنیت بیشتر در عدم نیاز به حمل وجه به صورت نقد و فیزیکی، حفظ پول در صورت مفقودی کارت و ایجاد تنوع در انتخاب کالای مورد نیاز بر اساس مبلغ شارژ شده در کارت از مزایای تنخواه کارت برای دارندگان آن است.
همچنین سازمان ها و شرکت ها با این کارت علاوه بر مدیریت آنلاین مبالغ تنخواه توسط ذی حساب مجاز خود و جلوگیری از هزینه های اضافی، با رفع محدودیت در مکان و نوع خرید، رضایت مندی کارپرداز خود را نیز فراهم می کنند.

پاسخی بگذارید