تاریخ: ۱۲:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ایران زمین برگزار شد

تفهیم نیوز:به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.    به نقل از روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین هدف از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد احساس مسئولیت همکاران نسبت به سازمان خود بیان کرد […]

تفهیم نیوز:به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

 

 به نقل از روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین هدف از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد احساس مسئولیت همکاران نسبت به سازمان خود بیان کرد و گفت: همکاران باید استفاده بهینه از همه ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارند، در جهت رشد و تعالی بانک کوشا باشند.

پورسعید افزود: اولین گام در این راه آموزش و فرهنگ سازی صحیح به همکاران است و اداره آموزش باید با تدوین برنامه ای جامع در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، همکاران را در این جهت یاری کند.

مدیرعامل بانک ایران زمین روابط عمومی را مهمترین ابزار در این راه دانست و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی از نحوه عملکرد کارکنان توسط مدیریت روابط عمومی انجام می شود و این مدیریت باید با درایت و شکیبایی آموزش های لازم را به همکاران منتقل کند.

وی یادآور شد: همکاران باید با وجود گرمای هوا در این فصل، دمای محیط کار خود را در حد استاندارد قرار دهند تا در کاهش مصرف برق و به تبع آن مصرف آب و گاز سهیم باشند. این عمل خود یک امر به معروف است.

در اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیرعامل بانک ایران زمین به عنوان رئیس شورا، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی به عنوان قائم مقام شورا و مدیران امور شعب استان ها، مدیر امور روابط عمومی، مدیر امور حراست، رئیس اداره داده کاوی و هوش تجاری، کارشناس اداره آموزش، کارشناسان مدیریت امور حراست حاضر در جلسه به عنوان اعضای شورا و کارشناس امور پرسنلی مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند و احکام آنان توسط مدیرعامل بانک به نامبردگان داده شد.

 

پاسخی بگذارید