تاریخ: ۱۷:۳۵ :: ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

تفهیم نیوز:نخستین رویداد جذب ایده در حوزه پردازش باند پایه توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود. به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نخستین رویداد جذب ایده در حوزه پردازش باند پایه را برگزار می کند. این رویداد با هدف توانمندسازی اکوسیستم دانش بنیان در […]

تفهیم نیوز:نخستین رویداد جذب ایده در حوزه پردازش باند پایه توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نخستین رویداد جذب ایده در حوزه پردازش باند پایه را برگزار می کند.

این رویداد با هدف توانمندسازی اکوسیستم دانش بنیان در حوزه رادیویی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فناور و تیم های دانشگاهی با تاکید بر نگاه بومی در حل نیازهای فناورانه همراه اول برگزار می شود.

چالش اصلی این رویداد طراحی و پیاده سازی BBU نسل دوم و چهارم (Baseband unit) بوده و شرکت کنندگان در دو بخش دانشجویی و شرکت های دانش بنیان و فناور به رقابت خواهند پرداخت.

علاقه مندان می توانند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در این رویداد ثبت نام کنند.

در ادامه فرآیند نیز تیم ها با در نظر گرفتن ملاحظات اعلامی از سوی همراه اول پیشنهادنامه های خود را ارائه خواهند داد و وارد فرآیند توسعه نمونه اولیه محصول می شوند و در نهایت با تیم های منتخب قرارداد تحقیق و توسعه بسته خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی mci.ir/web/rd/bbu-event مراجعه کنند.

پاسخی بگذارید