تاریخ: ۱۸:۴۳ :: ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

LG CineBeam Qube 4K با استفاده از کیفیت تصویر پریمیوم، رنگ و کنتراستی منحصر به فرد هر، خانه‌ را به یک سینما تبدیل میکند. ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین پروژکتور لایف استایل خود یعنی LG CineBeam Qube (مدل HU710PB) رونمایی می‌کند. این مدل ۴K جدید که می‌تواند بی‌درنگ هر فضای بسته‌ای را به یک سالن […]

LG CineBeam Qube 4K با استفاده از کیفیت تصویر پریمیوم، رنگ و کنتراستی منحصر به فرد هر، خانه‌ را به یک سینما تبدیل میکند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین پروژکتور لایف استایل خود یعنی LG CineBeam Qube (مدل HU710PB) رونمایی می‌کند. این مدل ۴K جدید که می‌تواند بی‌درنگ هر فضای بسته‌ای را به یک سالن سینما تبدیل کند، از یک طراحی جمع‌و‌جور و سبک وزن و دسته‌ای برای چرخش آسان ۳۶۰ درجه‌ای برخوردار است. این محصول جذاب ال‌جی همچنین می‌تواند با ظاهر مینیمال خود حسی از پیچیدگی یک فضای مدرن را به فضا افزوده و به عنوان یک المان شیک دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

LG CineBeam Qube با وجود این‌که یکی از کوچکترین پروژکتورهای موجود است عملکردی قدرتمند داشته و قادر است تصاویر را تا ابعاد ۱۲۰ اینچ با رزولوشن (۳،۸۴۰X 2،۱۶۰) ۴K UHD بر روی پرده نمایش دهد. این مدل جدید با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته ال‌جی و منبع نور لیزری RGB، تصاویر منحصر به فرد شفاف و واضحی را با نرخ کنتراست ۴۵۰۰۰۰:۱ و پوشش ۱۵۴ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 فراهم می‌کند.

دقت رنگ CineBeam Qube به این معناست که فیلم‌ها و سایر محتواهای نمایشی دقیقاً مطابق با آن‌چه تولیدکنندگان در ذهن داشته‌اند، با رنگ‌های غنی و سیاهی‌های عمیق که عمق و هیجان هر صحنه را بیشتر می‌کنند، نمایش داده می‌شوند. به علاوه پروژکتور پریمیوم ۴K ال‌جی به Auto Screen Adjustment مجهز شده است که هر بار با فوکوس خودکار، محل قرارگیری و ابعاد تصویر را برای ارائه یک تجربه عالی  بهینه‌سازی می‌کند.

CineBeam Qube که از سیستم عامل LG webOS 6.0 برخوردار است، کنترل بصری و دسترسی آسان به مجموعه گسترده و متنوعی از شبکه‌های پخش محتوا مانند Netflix، Disney+، Prime Video و YouTube را فراهم می‌کند. * هنگامی که دستگاه برای پخش محتوا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، کاربران می‌توانند از قابلیت Image-Mapping پروژکتور خود برای لذت بردن از تماشای تصاویر دیجیتال که حس فضا را ارتقاء می‌دهند استفاده کنند.

YS Lee معاون مدیرعامل و رئیس یونیت IT شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در این‌باره گفت:” LG CineBeam Qube یک پروژکتور منحصر به فرد از مجموعه لایف استایل است که تمامی ویژگی‌هایی که مصرف‌کنندگان در هنگام جستجو برای خرید یک محصول جدید به دنبال آن هستند را در خود داشته و برای فضاهای کوچک و بزرگ گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.‌ سری پروژکتورهای ارتقاء یافته ال‌جی مجموعه‌ای از دستگاه‌ها برای اغناء سبک زندگی ارائه می‌کنند که علاوه بر چند-کاره بودن به خوبی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند و یک تجربه تماشای سینمایی و فراگیر را برای کاربران فراهم می‌کنند.”

بازدیدکنندگان می‌توانند از ۹ تا ۱۲ ژانویه LG CineBeam Qube را در کنار جدیدترین نوآوری‌های دیگر در غرفه این شرکت در نمایشگاه CES (#16008، سالن همایش‌های لاس و گاس) از نزدیک تجربه کنند.

مشخصات
LG CineBeam Qube (HU710PB)
رزولوشن UHD (3,840 x 2,160)
درخشندگی ۵۰۰ ANSI Lumens
نرخ کنتراست ۴۵۰,۰۰۰:۱
ابعاد (طول، عرض، ارتفاع) ۸۰ x ۱۳۵ x ۱۳۵ mm
وزن ۴۹/۱ کیلوگرم
منبع نور لیزر (RGB)
لنزها سایز نمایشگر ۵۰ تا ۱۲۰ اینچ
نسبت پرتاب (دقیقه) ۲/۱
HDR HDR 10
ویژگی کلیدی تنظیم خودکار صفحه نمایش
وایرلس Android / iOS
ورودی‌ها HDMI with eARC / USB Type C

* بسیاری از اپلیکیشن‌های پخش محتوای موجود بر روی پلتفرم webOS نیازمند عضویت غیر رایگان هستند. پشتیبانی از برخی اپلیکیشن‌های پخش ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

پاسخی بگذارید