همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر صورت می گیرد
تاریخ: ۱۳:۰۰ :: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

با توجه به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات نوین بانک شهر، کارت‌های هدیه جدید این بانک همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با طرح های متنوع در پیشخوان های شهرنت ارائه می شود. به گزارش روابط عمومی بانک شهر، ارائه خدمات بانکی برتر و نوین به ویژه در حوزه […]

با توجه به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات نوین بانک شهر، کارت‌های هدیه جدید این بانک همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با طرح های متنوع در پیشخوان های شهرنت ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، ارائه خدمات بانکی برتر و نوین به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر به عنوان اصلی مهم با جدیت دنبال شده و این بانک همواره به گسترش ظرفیت های پیشخوان های شهرنت با هدف دسترسی آسان شهروندان به سرویس‌های مختلف بانکی در ساعات اداری و غیر اداری ( از ساعت ۷ تا ۲۲ ) پرداخته است.
در همین راستا باتوجه به اینکه استفاده از کارت های هدیه در سال‌های اخیر به عنوان یک گزینه مطلوب در میان شهروندان معرفی شده است، بانک شهر به عنوان یکی از بانک های پیشرو در این حوزه؛ توزیع کارت‌های هدیه جدید با طرح های متنوع در پیشخوان های شهرنت را در دستور کار قرار داده است.
شهروندان می توانند با مراجعه به پیشخوان های شهرنت بانک شهر، کارت هدیه مورد نظر خود را با طرح، مبلغ و متن دلخواه تهیه و به صورت آنی دریافت کنند.

پاسخی بگذارید