1. برف‌روبی معابر اصلی و بزرگراهی منطقه یک انجام شد/ آغاز برف‌روبی در معابر فرعی
تاریخ: ۱۵:۱۲ :: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

نیروهای برف‌روب شهرداری منطقه یک از شب گذشته با بارگیری و تجهیز ماشین‌آلات، عملیات برف روبی را در معابر اصلی و بزرگراهی انجام و در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در حال انجام است. به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در عملیات رصد و پایش معابر که […]

نیروهای برف‌روب شهرداری منطقه یک از شب گذشته با بارگیری و تجهیز ماشین‌آلات، عملیات برف روبی را در معابر اصلی و بزرگراهی انجام و در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در حال انجام است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در عملیات رصد و پایش معابر که از ساعات اولیه صبح امروز ۱۱بهمن ماه، در حال انجام است گفت: عملیات بازگشایی و شن پاشی معابر اصلی درجه ۱ و ۲ انجام شده و تردد وسایل نقلیه در حال انجام است و در برخی نقاط ترافیک صبحگاهی حرکت را کند کرده است ولی گرفتگی در معابر وجود ندارد.

وی افزود: ۵۰۰ نیروی برف روب و خدمات شهری مستقر در ۲۶ سایت منطقه از شب گذشته آماده باش بودند و پس از برف روبی معابر اصلی و بزرگراهی عملیات در معابر فرعی و درجه ۳ نیز در حال انجام است.

صباغ در بازدید از پل دوربرگردان غیر همسطح B۹ که مجهز به روش‌ نوین برف‌زدایی است نیز گفت: با برودت هوا و بارش برف سنسورهای این پروژه از طریق تابلو فرمانی که دارد فعال شد و مایع استات منیزیم که ذوب کننده برف و یخ است در سطح مسیر پاشیده شد و تردد بدون مشکل و نیاز به حضور نیروهای برف روب و ماشین آلات بر روی آن، در حال انجام است.

شهردار منطقه یک افزود: در سایر معابر منطقه نیز با استفاده از ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شامل ۱۴۰ دستگاه کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، ۳۶ دستگاه ماشین مکانیزه برفروبی، ۲۹ دستگاه بابکت با تیغه برف روب و… عملیات برف روبی در حال  انجام و مخازن و کیسه های شن مخصوص که توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته است در حال شارژ مجدد است.

صباغ بارش برف را نعمت الهی دانست و گفت: باید شکرگزار خداوند برای نزول برف باشیم و نیروهای شهرداری منطقه یک تمام سعی خود را می کنند که شهروندان از این بارش نهایت لذت را ببرند و البته با مدیریت شهری نیز همکاری کنند تا نیروها بتوانند در ترافیک کمتر به خدمات رسانی سریع تر بپردازند.

پاسخی بگذارید

سپه
پگاه
گردشگری
فولاد نی ریز
تامین اجتماعی
اینده