تاریخ: ۱۷:۵۹ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

طرح موضعی محلات فرسوده اوین و درکه پس از اعمال اصلاحات لازم و طی مراحل تصویب اداره کل شهرسازی و طرح های شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران اجرا و ساخت و ساز در آنها رونق خواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: […]

طرح موضعی محلات فرسوده اوین و درکه پس از اعمال اصلاحات لازم و طی مراحل تصویب اداره کل شهرسازی و طرح های شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران اجرا و ساخت و ساز در آنها رونق خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: محدوده اوین و درکه مشتمل بر ۱۵۷ هکتار است که از زمان ابلاغ طرح تفصیلی جدید تاکنون به دلیل عدم تعیین تکلیف شبکه معابر مشکلات عدیده ای را برای اهالی ایجاد نموده است.
وی خاطرنشان کرد:  به منظور تسریع در فرآیند تصویب طرح موضعی محلات اوین و درکه جلسه مشترک میان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک و اداره کل شهرسازی و طرح های شهریِ معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور امین مومیوند معاون طرح های موضعی-موضوعی اداره کل، مشاور طرح، نمایندگان نوسازی و طرح تفصیلی معاونت شهرسازی و معماری منطقه برگزار شد.
معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: هدف از بازدید،  بررسی شبکه معابر محلات اوین و درکه، حریم رود – دره ( زیر پهنه G312 )، زیر پهنه G311 ( مختلط فضای سبز، فعالیت، خدمات) و عرصه های ۱۰ گانه تعریف شده در طرح به منظور تامین خدمات هفت گانه بود که با تثبیت عرصه های مذکور قابلیت ساخت بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع خدمات در محله محقق خواهد شد.
اخوان خاطر نشان کرد: پس از اعمال اصلاحات مد نظر اداره کل شهرسازی و طرح های شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، طرح موضعی جهت طی مراحل تصویب به آن اداره کل ارسال تا اقدامات لازم جهت اجرایی شدن آن انجام شود.

پاسخی بگذارید