تاریخ: ۱۴:۵۷ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸

نگهداشت در همه حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی باید در اولویت فعالیت مدیران قرار گیرد و در بحث درآمدی نیز حوزه شهرسازی، درآمد و رسیدگی به تخلفات باید اهتمام ویژه داشته باشند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در دور دوم پایش ها که […]

نگهداشت در همه حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی باید در اولویت فعالیت مدیران قرار گیرد و در بحث درآمدی نیز حوزه شهرسازی، درآمد و رسیدگی به تخلفات باید اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در دور دوم پایش ها که با حضور معتمدین، نخبگان و افراد تاثیر گذار محلی و نمازگزاران بعد از بازدید محلی در مسجد الائمه (ع) و سرای محله چیذر برگزار شد گفت: در محله چیذر و حکمت ۴۴ مصوبه و پروژه تصویب و جهت اجرا به معاونت ها و شهرداران نواحی ابلاغ شد که در پایش دوم اجرای این پروژه ها رصد و مشخص شد بیش از ۸۰ درصد مصوبات انجام شده و پروژه ها به اتمام رسیده است.
او  به منظور استفاده بهینه از پتانسیل هیات امنا، معتمدین محلی و مدیران محلات حکمت و چیذر در راستای شناسایی موضوعات و معضلات مرتبط با حوزه مدیریت شهری، به همراه معاونان و مدیران شهری در  سرای محله چیذر با آنان دیدار و گفتگو کرد.
صباغ همچنین در ادامه سلسله دیدارهای مردمی با شهروندان در مساجد، به همراه معاونین و جمعی از مدیران شهری این منطقه در مسجد الائمه (ع) محله حکمت حضور یافت و به درخواست های شهروندان رسیدگی کرد و ضمن بررسی این مشکلات، دستورات لازم صادر نمود.

پاسخی بگذارید