تاریخ: ۱۲:۱۶ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

دکتر رضوانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و هیات همراه از شعبه ساری و آمل این شرکت بازدید به عمل آوردند. روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن تشکر از تلاش همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، نیروی انسانی حرفه‌ای و تلاشگر را بزرگترین سرمایه یک سازمان خواند و بر […]

دکتر رضوانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و هیات همراه از شعبه ساری و آمل این شرکت بازدید به عمل آوردند.

روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن تشکر از تلاش همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، نیروی انسانی حرفه‌ای و تلاشگر را بزرگترین سرمایه یک سازمان خواند و بر راهکارهای راهبردی لازم برای بهبود و توسعه خدمات بیمه‌ای تاکید داشت.

دکتر رضوانی «انجام عملیات بیمه‌گری سودآور» را مهمترین راهبرد شرکت دانست و با اشاره به این که بیمه تجارت‌نو به صورت هدفمند بر روی پرتفوهای سودآور تمرکز می‌کند افزود: اصول مشتری مداری نیز رکنیست که همه کارکنان باید بر این امر مهم پایبند بوده و نسبت به ارتقای خدمات و پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل محترم بیمه تجارت‌نو به عنوان یک رهبر مشتاق و پویا، با کارکنان شعب گفت‌وگو کرده و راهکارهای جدید را برای بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان پیشنهاد داد.

این اقدام نشان از تلاش‌های جدی و مستمر این شرکت برای ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای در سطح استان‌ها و افزایش اعتماد مشتریان به آن است.

پاسخی بگذارید