رئیس هیئت رییسه سندیکای بیمه گران ایران تاکید کرد:
تاریخ: ۱۰:۵۰ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

علی‌رضا یزدان‌دوست در مراسم پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس سندیکای بیمه‌گران ایران، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت بیمه کشور پرداخت. رئیس هیئت رییسه سندیکای بیمه گران ایران در این مراسم که با حضور علی استادهاشمی رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و مدیران عامل شرکت‌های […]

علی‌رضا یزدان‌دوست در مراسم پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس سندیکای بیمه‌گران ایران، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت بیمه کشور پرداخت.

رئیس هیئت رییسه سندیکای بیمه گران ایران در این مراسم که با حضور علی استادهاشمی رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و مدیران عامل شرکت‌های بیمه و دبیران و اعضای برگزیده سندیکا برگزار شد، با اشاره به مشکلات برخی رشته‌های بیمه‌ای مانند بیمه شخص ثالث و درمان، گفت: ریشه این مشکلات نه در داخل صنعت بیمه، بلکه در تصمیمات و سیاست‌های خارج از این حوزه نهفته است.

وی به عنوان مثال به عدم تناسب تعرفه‌های درمانی با هزینه‌های واقعی اشاره کرد و افزود: این موضوع به ضرر شرکت‌های بیمه و در نهایت، بیمه گزاران تمام می‌شود. برای حل این مشکل، نیازمند توجه بیشتر به بحث مدیریت ریسک و همچنین نظارت دقیق بر مناقصات و قراردادهای بیمه تکمیلی درمانی هستیم.

مدیرعامل بیمه ملت در ادامه با تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی بین نهادهای تصمیم گیر و فعالان صنعت بیمه، گفت: هدف گذاری مشترک در میان این نهادها می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

رئیس هیئت رییسه سندیکای بیمه‌گران ایران، فرارسیدن پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس فراگیرترین نهاد صنفی صنعت بیمه را تبریک گفت و از تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارکنان پیشین و فعلی سندیکا، دبیران کارگروه‌های مختلف سندیکا، اعضای فعال در صنعت بیمه کشور، مدیران ارشد شرکت‌های بیمه و نخبگان و فعالین رسانه‌ای صنعت بیمه تقدیر و تشکر کرد.

پاسخی بگذارید