به مناسبت فرارسیدن شب یلدا؛
تاریخ: ۱۵:۳۷ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
جشنواره ویژه شب یلدا در فروشگاه های شهروند

تفهیم نیوز:ویژه برنامه های جشن بزرگ یلدا با اجرای برنامه های شاد و مفرح در فروشگاه های شهروند برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا فروشگاه های شهروند با توجه به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای نشاط اجتماعی شهروندان و با تکیه […]

تفهیم نیوز:ویژه برنامه های جشن بزرگ یلدا با اجرای برنامه های شاد و مفرح در فروشگاه های شهروند برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا فروشگاه های شهروند با توجه به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای نشاط اجتماعی شهروندان و با تکیه بر حفظ آیین ها و آداب و رسوم کهن با اجرای برنامه های شاد و متنوع میزبان جمعی از خانواده ها و شهروندان بود.
این جشنواره که به مدت دو شب در تعدادی از فروشگاه های شهروند برگزار شد، با برنامه های مختلفی همچون حافظ خوانی، نقالی، اجرای موسیقی محلی، حرکات نمایشی، شعبده بازی و عروسک گردانی و … همراه بود.
ویژه برنامه های شب یلدا پنج شنبه شب ۲۹ آذر ماه در فروشگاه های شهروند بیهقی، بوستان، آل احمد، آزادگان، شهرری و المپیک و جمعه شب ۳۰ آذر ماه در فروشگاه بیهقی برگزار شد که استقبال خوب شهروندان را به دنبال داشت.
گفتنی است در همین راستا و با هدف حمایت از معیشت خانواده، شهروندان می توانند از ۲۲ آذر تا ۱۲ دی ماه از تخفیفات ویژه شهروند تا سقف ۵۰ درصد برای بیش از ۴۵۰۰ قلم کالا در کلیه فروشگاههای شهروند، برخوردار شوند.

پاسخی بگذارید